Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

I skandal i konflikt interesa - ima li kraja ponižavanju naše intelektualne i naučne zajednice

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 29 jun 2016 09:41
mnogo crnog bez imalo belog
Ništa nas više ne sme iznenaditi. Ipak je ovo Srbistan.
Preporuke:
86
6
2 sreda, 29 jun 2016 09:49
Prečanin
Ko kaže da neima ovdi pravog turćijata?
Preporuke:
55
1
3 sreda, 29 jun 2016 09:54
olga
Ipak se od politike bolje živi nego od vere, a i više doprinosi zajednici. Ima li ko da je odbio funkciju?
Istina muftije još niko nije zvao u vladu, mora i naša vlast da da svoj osobit doprinos razvoju ljudskih prava i sloboda.
p.s.Kažu da se i kod nas starlete muvaju po ministarstvu. Neće valjda na muftiju, ju?!
Preporuke:
76
1
4 sreda, 29 jun 2016 09:58
mica domaćica
Pitam Premijera i tražim da mi hitno odgovori šta će muftija i starlete u vladi?
Preporuke:
95
0
5 sreda, 29 jun 2016 10:15
ima
da budne sve ko u haremu.
Preporuke:
78
1
6 sreda, 29 jun 2016 10:29
strašno
Sada je on postao deo vladajuće koalicije, a u Skupštini će se baviti pitanjima nauke, obrazovanja, tehnološkog razvoja i informatičkog društva. Kako bi oni reagovali da je neki od srpskih vladika skinuo mantiju i ušao u politički život. Usijale bi se društvene mreže, a mediji bi bili zasuti protestima zbog otvorene desekularizacije našeg društva.

Upravo tako. Ne bi moglo da se živi od priče o "klerikalizaciji" i "popovima koji nam kroje prosvetnu politiku". E, ali kad je u pitanju "mufti", onda je to druga stvar.
Preporuke:
66
2
7 sreda, 29 jun 2016 10:33
istočno od raja
Postali smo pre vremena nebeska Srbija, a da toga nismo ni svesni.
Preporuke:
45
2
8 sreda, 29 jun 2016 10:33
Poštovalc NSPM
Zapažanja gospodina Vučinića su na mestu ali sa pogrešne pozicije, ove i slične anomalije kao i čitav niz kontaminirajućih i zagađujućih pojava i činjenica su rezultat demonkrature koju živimo i stanja u kome se nalazimo. Ta naša elitna naučno, informativno tehnološko, obrazovno, informatička zajednica neće reagovati i ako treba progutaće i krokodila a ne samo žabu, zaražena je konformizmom i kukavičkom tolerantnošću. Oseća se elita vrlo nelagodno ali tu nema hrabrosti a moral je tu i ukinut kao kategorija, zato i živimo ovu nemilost. Knez Lazar više se na nebu stidi i silni Srbi rodoljubi, za koju godinu neki novi istoričari i arheolozi ako i to ne ukinu će preturajući po pepelu tih palih otkrivati ovu zabranjenu i proteranu viševekovnu Srpsku istoriju. Izbor muftije za predsednika ovog odbora je još jedan klin u kovčeg Svetosavskog duha i Svetosavlja. Kao da se izgubilo ono Lazarevo zrno soli. Živela Srbija.
Preporuke:
64
12
9 sreda, 29 jun 2016 10:34
čisto onako
Naši popovi se ne razumeju u inforatičko društvo.
Veliki im je to minus.
Preporuke:
37
3
10 sreda, 29 jun 2016 10:41
patka za muftiju
Nije ovo klerikalizacija, već satanizacija države.
Preporuke:
73
2
11 sreda, 29 jun 2016 10:41
Cviko
Iz naslova proizlazi pitanje: imamo li mi inteligenciju? Ako imamo gde je? SANU živi u stihu "niti pisnu, niti zubi škrinu"? Idemo malo dalje. "Trči se za titulama" a uslov je naučni rad. U redu a šta je sa praktičnom primenom tih radova u proizvodnji? Pre neki dan čitam vest da je deda od 79 g. magisrirao na temu rezanaca iz šećerne repe. S druge strane stočni fond nam propada. Nauku imamo samo u teoriji, "osnovicu" za neka nova pokolenja koji će možda na ovoj osnovici verovatno otkriti Novu toplu vodu u lavoru? Prošlog ponedeljka, odgledao sam samo kraj Marićeve emisije. Čeda kaže: u Srbiji nema ljudi sposobnih za politiku. Da bi izašli iz krize nama trebaju pametna rešenja? Vaistinu, dobro je da nema više ovakvog političkog šljama u Srbiji. A što se tiče pametnih rešenja, kako Čeda i kompani mogu da procene šta je to pametno kada su za proteklih 16 godina upropastili proizvodnju, uništili sve živo, ostvarili pljački i još bi samo da im dopustimo. Setimo se basne:"Vuk i tri vola na livadi".
Preporuke:
48
6
12 sreda, 29 jun 2016 10:46
duda
"Za njih je očigledno sasvim normalno da neko ko je do juče bio istaknuti verski lider postaje preko noći političar."

Koliko njih se samo preko noći obogatilo?!
Preporuke:
32
2
13 sreda, 29 jun 2016 11:00
Cicka
Koliko ova država ulaže u nauku i koliko joj je stalo do naučnih radnika, baš se pitam što li oni ćute?
Spali smo na to da nam Vučićević i Marić pričaju o nauci i naučnim radnicima, a muftije sede u ministarstvu.
Sad svaki čoban misli da može sve i da nauka ne vredi ništa, da svaki naučni rad treba da bude Marksov "Kapital", toliko svaka šuša pljuje nauku i prosvetu. A i oni kao i svi mi ne znaju šta da rade - da li da trpe, da li da beže, ili da se učlane. Jedino im patka ostaje kao alternativa.
Preporuke:
30
5
14 sreda, 29 jun 2016 11:03
sit gladnom ne veruje
Biće sve gore i gore.
Preporuke:
38
2
15 sreda, 29 jun 2016 11:06
Uaaa
"jasna poruka da su sitni politikantski interesi vladajuće partije važniji od ozbiljnog i strateškog odnosa prema suštinski važnim razvojnim prioritetima našeg društva."

I svih drugih partija u ovoj nesrećnoj Stradiji.
Preporuke:
31
2
16 sreda, 29 jun 2016 11:10
ludi milojko
Pametan čovek od politike beži ko muftija od krsta.
Preporuke:
40
3
17 sreda, 29 jun 2016 11:12
vernik
Koje naučne radove je napisao M. Zukorlić?
Preporuke:
41
2
18 sreda, 29 jun 2016 11:16
istina, gorka istina
I onda se ljute zbog tabloida. Pa tabloidi bi propali da im nije muftija, političara koji pevaju pa zlo nemisle,estrade, starleta, navijača, mafijaša i sektaša.
Preporuke:
35
2
19 sreda, 29 jun 2016 11:31
vrlo moguće
Danas kad izgube posao, a imaju više od 35 godina nećeš ga lako naći u Stradiju. Zato naučni radinici i intelektualci ćute, iako primaju mrvice od vlasti.
Ko će da ih zaštiti ako šta javno zucnu ili bar pokušaju,da neće možda dobro organizovani SrBi?
Koje novine će objaviti šta su rekli naučni radnici i ko će to čitati, ovi što gledaju Marića? Vidim i na tom trulom zapadu u Engleskoj na primer isto se tako prodaje đubre, ološ sedi u ministarstvima, obrazovanje im mnogo rđavo...neće da bidne.
Preporuke:
33
2
20 sreda, 29 jun 2016 11:45
Slavka Moravka
Da, centralni zaključak je da bi tzv. civilno društvo proključalo da je neko svešteno lice SPC bilo, npr., kandidat za odbornika!
Preporuke:
38
3
21 sreda, 29 jun 2016 11:54
DankoV
Konflikt interesa, šta to beše?
Šta je čovek bez skandala u Srbiji, to mu dođe ko vernik bez morala...isto malte ne.
Ako nemaš bar dva tri skandala iza sebe, nisi niko i ništa. Kome još takav trebaš? A po najmanje Canetu, Koletu, Mišku i kompaniji.
Preporuke:
23
1
22 sreda, 29 jun 2016 11:58
Milorad
Slavka baš dobro zaključuje.
Preporuke:
17
3
23 sreda, 29 jun 2016 12:02
ludi Milojko
SPC smeta AV, jer neki voze bolje automobile.
Preporuke:
23
4
24 sreda, 29 jun 2016 12:02
sizif
Ja ne čuh da je ta "naša intelektualna i naučna zajednica" reč rekla kada su crnogorski imigranti nametnuli svoj jezik kao službeni u nekim opštinama SAP Vojvodine.

Ama baš nigde u EU nema ništa slično.
https://sr.wikipedia.org/sr/Jezici_Evropske_unije
Preporuke:
36
0
25 sreda, 29 jun 2016 12:04
čudi me baš
Nikad siromašniji naučni radnici, i nikad bogatije sveštenstvo.
Preporuke:
24
3
26 sreda, 29 jun 2016 12:06
E džaba su krečili
Problem je što nije popa već muftija.
Preporuke:
21
8
27 sreda, 29 jun 2016 12:07
Cviko
@vrlo moguće,
Ako inteligencija ne pruži otpor, onda će to uraditi neko sa nižim stepenom formalnog obrazovanja, jer je situacija sve manje podnošljiva. Ovde je važno razjasniti da to što je neko formalno obrazovaniji ne znači da je razumniji ali uman jeste. No kakva je vrednost tog uma u praksi? Mora da ćuti kako bi život proveo uz mrvice začinjene Marićevom duhovitišću i glupostima njegovih uglavnom visokoobrazovanih gostiju. Kakav je to život? Da nismo izašli na zadnje izbore koji su bili prevara birača možda bi iskrsla neka pametna glava, naravno uz određene mere fizičke bezbednosti jer pojaviti se sada na političkoj sceni i ometati ove koji su od 6,7 mil. glasača dobili nešto više od 1,7 miliona glasova je opasno. Vlada nikako da se formira. Mnogo je pritisaka i kompromisnih rešenja a sve preko naših leđa. Car Lazar je kazao čuvajte svoj jezik. Da li će ga muftija čiji su preci bili Srbi sačuvati ili će i to biti još jedan front na kojem nas nema. Npr. anglicizam u srpskom jeziku?
Preporuke:
19
3
28 sreda, 29 jun 2016 12:11
Jedinstvo komentatora
Intelektualna elita, čitaj SANU, je kupljena za 1000€. Znači nije elita.
Preporuke:
33
1
29 sreda, 29 jun 2016 12:17
Mileva Sretin
Moguće i da (sa)nadžak jezik uskoro nastane.
Preporuke:
22
1
30 sreda, 29 jun 2016 12:17
konjokradičke livade
...a ja baš nešto mislim da naš prečasni muftakis može bolje da vodi taj Odbor od nekog drugog, imam takav filing, što bi rekli naša braća Korejci. Ima više razloga za to. Kao prvo, nije nesposoban, u Pazaru je jedno vreme imao nadimak mafija umesto muftija. To znači da zna kako stvari funkcionišu. Osim toga, želeće, tj moraće da se dokaže, i jednima i drugima i trećima - i pravoslavnim srbima, i onima iz svoga stada, i prevejanoj "ološ" eliti (što bi reko onaj zanimljivi profesor), ali i onima iz redova NGO borkinja, lobista, atlantista,demonista... Kakvu će politiku da vodi? Vodiće onu koju je preko vrlog Ace ugovorio sa ambasadorima i nevladinom fukarom, tj onim lobistima. Pa šta vam je ljudi, ovo je Srbija, sve je moguće, devojka-borkinja za naopaka prava 90-ih u mizernoj NGO u malom gradu, nagrađena je mestom pomoćnika ministra u jednom našem veoma cenjenom ministarstvu. Nagradila je direktorka njene matične kuće, pošto se pride udala za strendžera na istom zadatku kao i ona. Ludilo!
Preporuke:
17
2
31 sreda, 29 jun 2016 12:26
Evroskeptik
Neko reče Engleska ... evo šta tamo pametni misle o liberalima i pristalicama civilnog društva.

https://off-guardian.org/2016/06/27/brexit-and-the-diseased-liberal-mind/
Preporuke:
11
1
32 sreda, 29 jun 2016 12:33
braca
Neki iznose interesantne podatke za tužioca, i to vrlo jedinstveno. Reči klize tek tako, ni to ne valja.
Ćute, ćute u SANU, ali kad progovore... možda bolje da ćute.
Preporuke:
19
2
33 sreda, 29 jun 2016 12:36
Evroskeptiku
Nigde nije idealno, ali ovako kao ovde..., možda vama valja, uživajte.
Preporuke:
8
4
34 sreda, 29 jun 2016 12:37
srbi svi i svuda
@Cviko
Da li će ga muftija čiji su preci bili Srbi sačuvati ili će i to biti još jedan front na kojem nas nema.

Vi ste valjda pili kafu s njegovim precima.

Ljudi koji su iz tih krajeva kažu da su i Zukorlić i Ugljanin, kao i Aćif Efendija odnosno Aćif Bljuta, albanskog porekla.
Preporuke:
13
4
35 sreda, 29 jun 2016 12:41
Bojan, Priština
Samo treba pogledati koliko je profesora i dekana Beogradskog univerziteta u odboru za podizanje spomenika Zoranu Đinđiću o odmah postaje jasno o kakvoj se to intelektuallnoj i naučnoj zajednici radi...
Preporuke:
36
2
36 sreda, 29 jun 2016 12:53
braca
Bojan, Priština

Ima i onih drugih - ali ćute jer ih ne diraju. Uostalom kao i svi. Ništa novo. Svako dobro.
Preporuke:
19
0
37 sreda, 29 jun 2016 12:59
mnogo crnog bez imalo belog
Previše smo skloni uopštavanju i pozivanju na kolektivnu odgovornost - a takva nam je i pamjat uglavnom kao relikt minulih vremena, po bazičnom principu veži konja gde ti gazda kaže.
Kad se to promeni biće nade. Odjavljujem se
Preporuke:
10
1
38 sreda, 29 jun 2016 13:45
Boško
Cicka
Sad svaki čoban misli da može sve i da nauka ne vredi ništa, da svaki naučni rad treba da bude Marksov "Kapital", toliko svaka šuša pljuje nauku i prosvetu.
Samo sad?
Zar nismo imali predsednika "bravara" a sada imamo predsednika "zidara" koji čak u svojoj zvaničnoj biografiji ne krije da je dolazio do položaja pomoću komunističkog nepotizma
Nikolić je završio osnovnu i srednju školu za zidara. 1970. godine, postaje aktivni član vladajuće partije Saveza komunista Jugolslavije u S FRJ, kao omladinac bio je aktivni član SKOJ, njegovo članstvo u te dve Društveno-političke organizacije pomoglo mu je da napreduje u budućnosti u poslovnoj karijeri u SFRJ
"zidar" sa "diplomom crvene knjižice" "postaje"
- "šef izgradnje"
- šef investicija 22. decembara dvanaest godina ???
- tehnički direktor javnog komunalnog preduzeća „Gradska groblja“

sve sa crvenom kljižicom sa kojom je "postao" i "četnički vojvoda" i ponovo "srbin i pravoslavac"
Preporuke:
24
3
39 sreda, 29 jun 2016 13:51
Cviko
@srbi svi i svuda,
Nema problema, demantujte novinare iz više naših redakcija koji su napisali da su muftijini preci bili Srbi. Da danas ima Albanaca čiji su preci takođe bili Srbi, pa pokršteni i to je tačno. jedino što nam preostaje jeste dokazivanje srodstva putem genetike.
Preporuke:
14
2
40 sreda, 29 jun 2016 13:54
Sonja,Sonja Liht,javi se!
Ne oglašavaju se ni predstavnici građanskog društva i ljudsko-pravaških organizacija koji neprestano pokušavaju da dokažu da se u Srbiji odvija proces klerikalizacije društva

Nemaju vremena od želje da ga što pre sruše uz pomoć stranih sila!?
hejter
Preporuke:
24
1
41 sreda, 29 jun 2016 14:00
Zlo pod dusmaninom i janicarima
Dosla su opet ona zla vremena ....
Preporuke:
26
1
42 sreda, 29 jun 2016 14:46
Pitam Se
Koje to 'intelektualne i naučne zajednice', zar tako nešto postoji u ovim predelima?
Preporuke:
18
2
43 sreda, 29 jun 2016 14:51
čoban
Cviko

Da danas ima Albanaca čiji su preci takođe bili Srbi, pa pokršteni i to je tačno. jedino što nam preostaje jeste dokazivanje srodstva putem genetike.

I čemu bi služili ti testovi? Pa nisu ljudi stoka da ih vi saterujete u torove prema genetskim testovima.
Preporuke:
9
5
44 sreda, 29 jun 2016 15:24
Bojan, Priština
@braca

Ćutanje tkzv. prve Srbije je zabrinjavajuće čak i paradoksalno.
Evo, tkzv. druga Srbija se podigla, ona je srž inicijative " Ne davimo Beograd " i uporno hiljade drugosrbijanaca marširaju i pokazuju nezadovoljstvo - iako već skoro 20 godina vlada upravo ta druga Srbija a trenutna vlast je turbo sprovodilac svih ideja politike druge Srbije kao i njenih mentora spolja.

Iz svega toga, ćutnja prve Srbije, onog intelektualnog rodoljubivog prvog ešalona postaje neshvatljiva. Srdačan pozdrav i vama.
Preporuke:
17
2
45 sreda, 29 jun 2016 15:28
S.Z.Ž
Dokazali ste intelektualna elito, da je napametnje ćutati pa sad zato i vladaju budale. To što ste umislile da pametnima ne trebaju mišići, vraća vam se kao šamar po sred lica i ko vas zato j....? Naučite da se borite do smrti ako treba sami a ne da se za vas uvek neko drugi bori odnosno mi ostali "nenaučni" i priglupi svet.
Preporuke:
12
0
46 sreda, 29 jun 2016 15:47
Apatinac
Odlična i državotvorna odluka je da se jedan čovek, otvoreni dezintegrator Srbije, postavi u poziciju u kojoj ne može delati ništa osim u korist države Srbije!
Takođe, time se jasno šalje poruka "dezintegratorima" , kakvog je principijelnog kvaliteta muftija Zukorlić!
Dajte mu šaku vlasti i nestadeše "Bošnjački" ideali!

E jedino je ključno pitanje, da li njegova rabota na funkciji koja mu je dodeljena-oktroisana može proizvesti štetu, odgovor je svakako ne! Jer Srbija je progutala-amortizovala i odbacila rabotu Gaše Kneževića, Tinde Kovač-Cerović, tako da je muftija realno boranija!
Preporuke:
13
2
47 sreda, 29 jun 2016 15:53
Naucnici ce cutati
Naucnici ce cutati zato sto oni koji se finansiraju iz projekata nece zeleti da se zamere vlasti i tako ostanu bez izvora prihoda.

Profesori i asistenti ce cutati iz istih razloga.

Cutali su kao zajednica i ranije, toliko da se pitam da li sada umeju da progovore.
Preporuke:
15
2
48 sreda, 29 jun 2016 16:44
koba
Ako je stručan av,av,av da bude premijer, onda je stručan i muftija da bude presednik skupštinskog Odbora za obrazovanje, nauku, tehnološki razvoj i informatičko društvo.
Da ne pominjem Vulina, Tomu, Maju, ...

Av,av,av sve radi po savetima Blera i biće tako dok nas ne dokusuri.
Preporuke:
18
2
49 sreda, 29 jun 2016 16:53
mica domaćica
Naučni radnici imaju kuraži isto koliko i umetnici, sudije, tužioci, lekari i ostali intelektualci na državnim jaslama.
Svako po jedan šrafić u sistemu, a sistem samo što se ne raspadne.
Ali kotrlja wartburg limuzina na američkim gumama što piloti meću. Piči Milojica. Boli ih "patka" što ćemo od dima svi da pocrkamo, izaće Pišta u znak solicarnosti da pogura mašinu ako stane i opet će da kotrlja. Šta ima veze nek kotrlja dok kotrlja! Živi bili pa videli.
Preporuke:
11
2
50 sreda, 29 jun 2016 17:40
Sanja Simić
Derviš osvetnik napustio je tekiju i uselio se u skupštinski odbor. Nije nepoznat recept, pa i Ljajić je od manjinske nacionalne partije napravio pravu političku. Na isti način će i derviš da metastazira po svim opštinama i niko ništa neće zucnuti. Jer, derviš uvek može da se pozove na nacionalnu i versku netrpeljivost političkih oponenata.
Preporuke:
16
1
51 sreda, 29 jun 2016 17:59
mica domaćica
Izgleda da ovi što lupaju minuse, ne slušaju "Atheist rap"?! Čim pomeneš Pištu odma skaču ko opareni. To je čist Šliht rezon.
Preporuke:
6
0
52 sreda, 29 jun 2016 18:16
ludi milojko
Mico ti si mene neopravdano prozvala, a ja nemam veze sa tom krntijom - niti želim da imam veze.
Preporuke:
2
0
53 sreda, 29 jun 2016 18:52
Cviko
@čoban,
Komentar Vam je kranje primitivan jer genetika kao nauka nikog ne tera u torove a ja pogotovo. "Torovi" su deo Vašeg problema sa vlastitim indetitetom...Žao mi je...
Preporuke:
3
2
54 sreda, 29 jun 2016 19:26
NEMANjA VIDIĆ
Možda će ovo biti dobro za ćirilicu. Nikad nijedna javna ličnost u Srbiji i u Republici Srpskoj nije javno rekla da je srpsko pismo samo ćirilica, iako nju ništa drugo osim toga ne spašava.
SANU i Matica srpska su glavni grobari ćirilice zato što im se veruje,a oni napisali u srpskom pravopisu da je standardno pismo srpskog jezika i latinica.
Povodom 100 godina od prve okupacije Srbije hrvatskom latinicom , srpska "elita" se uopšte nije oglasila. Ali jesmo Dragoljub Zbiljić i ja knjigom

SRPSKA ĆIRILICA
zamenjena okupacionom hrvatskom latinicom
po ideji Pavelića i Broza

Ispod naslova je fotografija okupiranog Beograda iz 1916.g. , na kojoj se vide neprijateljska vojska i njena latinica, posle sklanjanja ćirilice.Ista ova za koju SANU i Matica srpska kažu da je srpska.
Možda će muftija razbiti žabokrečinu , kad nisu hteli Srbi,i reći istinu o kolosalnoj izdaji srpstva latiničenjem.
Preporuke:
22
4
55 sreda, 29 jun 2016 21:05
bog dano vic
dobro bre zar ovaj nesoj nije prijavljen u Srebrenici...poligamistu za dualno obrazovanje ...i dodati mu sekselenciju za pomocnika pa kad je bal nek je sa muzikom...
Preporuke:
10
1
56 sreda, 29 jun 2016 21:35
cisto onako
Predsednik skupstinskog odbora za obrEzovanje.
Preporuke:
14
1
57 sreda, 29 jun 2016 22:11
Seljak Bezemljaš
Početkom meseca sretnem ogorčenog poznanika.
Penuša pravednim gnevom.
Bio prisutan kada su mu od prijateljice tražili da đaku popravi ocenu iz matematike.
"Šta rade? kako ih nije sramota.itd." (misli na roditelje)
Pokušam da mu objasnim da nema mesta zgražavanju.

Pitam ga kako je moguće da se onima koji se provlače (čak i doktoriraju) ne primeti na radnom mestu?

To je snažna poruka i deci roditeljima da je važna ocena a ne znanje.
Prirodno funkcioniše jedan od temeljnih osnova ekonomije čovekove prirode
"dati što manje a uzeti što više".
Pojedinac se štiti od kvarnog društva tako što kvarno igra.Pa dokle se stigne.Daleko neće.
Nije to od juče.
Pre 40 godina pitam nekada dobrog inženjera zašto je postao direktor.
"Da bih lepo živeo"kaže mi on.
Uz tablu (tehnička tabla za crtanje i konstruisanje delova)nije se moglo "lepo živeti" pa su od table bežali.Stvoren je krug loše robe, loših inženjera i loših rukovodioca.
Idealno vreme za bezobzirne.
Preporuke:
19
2
58 sreda, 29 jun 2016 22:43
gile
Divna poruka nama maldima da bežimo odavde ko muve bez glave .
Preporuke:
10
3
59 sreda, 29 jun 2016 23:24
Boško
NEMANjA VIDIĆ

SRPSKA ĆIRILICA
zamenjena okupacionom hrvatskom latinicom
po ideji Pavelića i Broza
Nisu to oni sami radili, nego uz pomoć nesrpske fukare koja se odrekla Srpstva i vere i postali članovi komunstičke okupatorske bande i natihristi koji su od 1941-2000te otvoreno radili na izdaji i unišenju Srpskog naroda.


Čemu čuđenje sada kada su komunisti (Nikolić, Šešelj, Dačić i Vučić) dobili najviše glasova na zadnjim izborima, jer komunistička fukara samo glasa za one koji će da im zaštite opljačkano za vreme tita i miLošovića,

te nije ni čudo što su "tri" partije koje su dobile najviše glasova upravo izdajničke partije iz 90tih koje su izdale sve Srbe na Balkanu.


Kataklizma komunizma...
Preporuke:
15
11
60 četvrtak, 30 jun 2016 00:30
Duh Čaveza
Srpska neelita je pala na 1000 evra.
Preporuke:
7
0
61 četvrtak, 30 jun 2016 10:18
Znajisa
Endokanabinoidni sistem je otkriven pre 40 godina kao deo imunoloskog sistema coveka, a jos uvek se ne proucava na nasim medicinskim fakultetima. I ako se nasi "naucnici" nikada nis ubavili sistematskim proucavanjem ovog sistema, ne odustaju od statusa strucnog lica, a umesto objasnjenja o nacinu funksionisanja ovog sistema u cilju obrazovanja javnosti, citavu pricu zele da svedu na pitanje - da li konoplja leci rak ili "samo" ublazava simptome? Pitajte svoje prijatelje lekare, kada su prvi put culi o endokanabinoidnom sistemu i sta znaju o njegovoj funkciji? I kako ih nije sramota? Koja jos nauka moze 40 godina da ignorise otkrice citavog sistema u okviru njenog polja delovanja??? Zamislite automehanicara koji nikada nije cuo za ABS sistem kocenja. Jel bi oterali kola kod njega?
Preporuke:
8
2
62 četvrtak, 30 jun 2016 10:31
Feigling
@Seljak bezemljaš

Koliko čovek mora biti zao pa tempirati slučaj toliko karakterističan za građansko društvo e da bi se kreirao utisak kako je taj socijalizam morao propasti baš zbog neadekvatne promocije onih najboljih i najvrednijih. Kao da je to bila izrazita karakteristika toga doba. A šta će/mo, pobogu, sa Nušićem a i ostalima te njegovim i njihovim izrugivanjem srbijanskom i uopšte poluvarošanskom mentalitetu ondašnjih stanovnika Srbije i kraljevine!?!?!? Iz kog je to, onda, slavnog doba Srbije i njenih polugrađana??? Pa, na Zapadu sve puca i grmi od jezivih poslovnih provala i berzanskih afera milijarderskih vrednosti vezanih, svejedno, za kompanije ili pojedince, čak najviše državne autoritete i institucije? I umesto da se ta karakteristika uopšti i veže za doba spekulativnog finansijskog kapitala i propalog sistema kapitalizma naš vrli gedža tako šta prišiva socijalizmu!?!?!? Upravo je, rekao bih, vaša nečasna namera najbolja slika ovdašnjeg mentaliteta podmetanja.
Preporuke:
11
4
63 četvrtak, 30 jun 2016 10:59
Brundalo
I o Zuku sam napisao desetak tekstova kao reagovanje na njegove sramotne izjave i osmanlijsko ponašanje. Dobro je školovan u Egiptu, Alžiru i kojekude. Nije njega ni čuvena Uiskačica zaboravljala. Dovodila ga je u Utisak. Ovo dodvoravanje muslimanima u Raškoj oblasti imaće stravične posledice. Što se tiče intelektualaca u Srbiji, posebno ponašanje akademika (ne znaju oni šta je pod akademijom mislio Platon kada je osnovao Akademiju), takođe, je sve napisano. Ta inteligencija je potkupljena, jedan broj iz inostranstva, a jedan od vladara u Srbiji.Drže institute, fakultete, imaju svoje masmedije koje vladari i domaći i strani dobro plaćaju. Intelektualci su, poznato je, skloni komforu,a intelektualci u Beogradu (čast jednom vrlo malom broju, koje bih mogao da nabrojim)su posebno tužna priča. Uživaju, školuju decu u inostanstvu, imaju stanove, kuće, kola. Neki su se dobro obogatili, kao i neki sveti oci, o kojima bi trebalo malo više pisati (setite se šta je patrijath Pavle rekao za besna kola.
Preporuke:
7
1
64 četvrtak, 30 jun 2016 12:37
Slaviša Ćirković 1. deo
Pre svega, vrhunska bizarnost je sama činjenica da lik poput Zukorlića obavlja bilo kakvu javnu funkciju (meni lično bi pre samo 15-ak godina bilo potpuno nezamislivo da takva groteskna figura postane makar i predmet polemike od lokalnog značaja). Politička volja za stvaranje društva znanja je po definiciji nemoguća u zemljama kao što je Srbija, ali je ovaj nivo ponižavanja ipak srpski autonegacijski specifikum. Ma kakav bio, okupator ipak ne može prisiliti upravitelja teritorije da se pri vodjenju kadrovske politike rukovodi podaništvom kao jedinim merilom. Nije tačno da je obrazovni proces nebitan aktuelnoj nomenklaturi. Ona, zapravo, ozbiljno pristupa prekomponovanju načelnih postavki na kojima je školski sistem nekada počivao. Rasadnik potencijalnog kritičkog mišljenja se ubrzanim koracima pretvara u fabriku bespogovornog posluha (u tu svrhu je doskorašnji zvanični predstavnik kastrativnog principa u gledanju na ljudski život idealni poslovodja).
Preporuke:
14
1
65 četvrtak, 30 jun 2016 12:38
Slaviša Ćirković 2. deo
Nikome nije u interesu da se u Srbiji omogući stvaranje mislećih bića. Ta očigledna istina izgleda još uvek ne dopire do mnogih zatočenika progresivističke iluzije. Civilizcija nipošto nije linearni proces beskrajnog napretka – iza svakog ćoška uveliko pred nas iskaču znaci sve pouzdanijeg povratka u „mračno srednjovekovlje“. Ponovno uspostavljeni odnos radnik-poslodavac iz vremena manufakturnog kapitalizma i prve industrijske revolucije više niko ne dovodi u pitanje. Ne problematizuje se ni sistematska razgradnja i negiranje svih onih oblasti ljudskog života koje nisu u neposrednom dodiru sa procesom proizvodnje roba i usluga (tj. borbom za materijalnu egzistenciju). Čemu bi zapravo i služili obrazovani ljudi u zemlji gde je osnovno zaduženje premijera privlačenje "stranih investitora", tj. stvaranje povoljne klime za njihov dolazak? Odustajanjem od tehničko-tehnološkog razvoja nestaje i potreba za bilo kakvim institutima, laboratorijama i naučno-istraživačkim ustanovama.
Preporuke:
12
1
66 četvrtak, 30 jun 2016 13:04
neko
1. po definiciji, nauka je zamisljena kao konkretno sredstvo kojim se unapredjuje znanje o materijalnoj osnovi ljudi, a uz pomoc tehnologije i ljudi stvara nova orudja i oruzja, otkriva nove resurse;

2. promene koje se izvode iz unapredjenja znanja mogu biti pozitivne, negativne, mesovite i nejasne;

a sad, na srbiju;

1. konkretno ponasanje vlasti prema nauci ukazuje na to da je drustvo rapidno izumire ili je u velikoj opasnosti, jer nauka ne moze da se koristi dovoljno ni u jednom smislu;

2. posto nauka zivi u srbiji uglavnom zbog izvoza ljudi, to se prakticno sece izvor prihoda, privredna grana;

3. cinizam koji stoji iza ovoga (i ne samo njega) znaci kraj drustva kao takvog, jedino sto se moze ocekivati je rat, iako moze biti napor da se on izbegne;

4. politicki poeni radom na tzv. visem interesu, tipa samostalnosti regiona, koji su eventualni dobitak, u ovakvom, kolonijalnom miljeu, je pod znakom pitanja; itd;
Preporuke:
4
0
67 četvrtak, 30 jun 2016 13:17
dete
odgovor Olgi: Ja sam odbila funkciju
Preporuke:
3
0
68 četvrtak, 30 jun 2016 21:28
negi
Ne bavim se problemima intelektualne a takođe ni naučne zajednice,ali da je poniženje jeste.Poznavajući karakter i tu osvetničku crtu Vučića,ovo je namerno ponižavanje intelektualne zajednice koja javno ne podržava Vučića,čak ga ni ne osporava već ćuti,a to ga izluđuje.Ovo im je osveta,velika i ponižavajuća.
Preporuke:
9
1
69 petak, 01 jul 2016 02:02
Nemanja-o principima
Mislim da razlozi zbog kojih se napada muftija nisu na mestu i da su vrlo selektivni.U prošlom sazivu u tom odboru su sedeli takođe neki profesori kao što je Petrović sa Mašinskog i Obradović i Stojimirović.I ovom sad sede Sojimirović koji je profesor na Višoj Poslovnoj i nekom privatnom,kao i Žarko Obradović koji je profesor na Megatrendu.

I sad napadati muftiju,a pre toga su svi ćutali kad su ovi ostali bili takođe u nekom sukobu interesa jer su takođe angažovani na fakultetima prosto nije principijelno.

Uslov da je neko član nekog odbora,pa i ovog za obrazovanje je taj da bude poslanik.A poslanik može da bude i profesor na fakultetu ili čistačica nebitno je,ali nije nigde ograničeno da neko ko je angažovan na fakultetima ne može da bude poslanik.

Razlika između člana odbora ili predsednika je skoro pa nikakva,je sve odluke se donose većinom,a predsenik je tu samo da presedava i vodi odbor.Ništa muftija neće moći da sam donese ili nametne ukoliko nema većinu iza sebe.
Preporuke:
1
6
70 petak, 01 jul 2016 07:09
Gledajuci realno
G. Zukorlic predstavlja znatan broj gradjana Srbije koji zive u Sandzaku. Sasvim je normalno da on dobije jedno visoko mesto u vladi republike.
Preporuke:
2
6
71 petak, 01 jul 2016 07:27
mrljavko
Mnogo je pozorista za javnost a malo pravog vodjenja drzave i izgradnje njenih struktura. Postoji klika koji priredjuju svoje maskembale, biraju sebe i odrzavaju se u politickom zivotu na gradjenju poluhaoticnosti zaludjujuci narodu koji u njih bulji. Vojska i policija su isklucivo za unutrasnju upotrebu jer su za vanjsku neupotrebljivi. Upravo da unuutar drzave zavode red. Kako, tesko je proniknuti u sve mahinacije. Kako vidimo u politici moze da bude bilo ko i da se uspesno odrzava. Bez strucnog obrazovanja, kupljenom diplomom, diplomom bez iskustva i ikakvog postignutog radnog uspeha. Ako treba moze i pop da vodi operu, jer se u crkvi pocesto i popeva. Cudnovato je da se ljudi uopste ne skoluju za ono sto rade ili ako se skoluju toliko su pametni da uvek rade ono za sta nemaju skolu, o rezultatima i stetama da ne govrimo. U uspehe se onavezno ubraja funkcije na kojima je neko proveo, pa bilo kakao. Poludecemo od ove kvazi sulude demokratije do koje su se domogli svi ovi polutani.
Preporuke:
3
2
72 petak, 01 jul 2016 08:19
Boško
kome je jedino važno da u parlamentu ima što veću i stabilniju podršku. Oblast nauke, obrazovanja, tehnološkog razvoja i informatičkog društva je na ovaj način još jednom otvoreno i beskrupulozno ponižena,
Ovaj režim (recidiv 90tih) od "uvođenja demokratije" podmićuje i "tetoši" deo glasačkog tela kojim je najlakše manipulistti preko tv ekrana i uz par evra "povećanja", koji će da poveruju u sve što "mali ljudi u televizoru govore". Sa druge strane došli smo do opšte "doktorizacije" svi su nam "naučnici" "doktori" ali je "pacijent umro" (obrazovanje i nauka). Silan novac se troši na izmišljene projekte izmišljenih "naučnih radova" dok se deca i dalje zaglupljuju po školama ispiranjem mozga ogromnom količinom nepotrebnih informacije, da bi što kasnije sazreli i postali samostalni ljudi. Zašto bi režim ulagao u decu koji će postati glasači tek za nekoliko godina do kada će režim postati deo nedodirljive buržoazije (crveno socijalističko demokratske) iz Topčidera, Dedinja...
Preporuke:
4
4
73 petak, 01 jul 2016 09:08
Banditski brlog
@Boško
]-tehnički direktor javnog komunalnog preduzeća „Gradska groblja“

Koalicija između prvog predsednika naprdne stranke i Muftije bi se mogla nazvati. "Derviš i Smrt".
Poznato je da se u vreme Titoizma naredovalo ne po kriterijumu sposobnosti već PODOBNOSTI, pri čemu je važnu ulogu igrao i tzv. NACIONALNI KLJUČ.
Pa ako znamo da Vojvoda i njegov politički sin umišljaju i maštaju da zamene Tita, e onda je to - to!...
Preporuke:
6
2
74 petak, 01 jul 2016 09:45
Boško
Gledajuci realno
G. Zukorlic predstavlja znatan broj gradjana Srbije koji zive u Sandzaku. Sasvim je normalno da on dobije jedno visoko mesto u vladi republike.
Rledajući realno Zukorlić je ušao u skupštinu glasovima svojih glasača

(i ne predstavlja "znatan broj građana" nego svoje glasače)

i to na osnovu "manjinskog zakona" na osnovu koga su tri "bošnjačke" stranke se našle u skupštini,

koje sve zajedno nebi mogle da skupe ni pola od potrebnih 200 hiljada glasova za cenzus,

čak bi dobili manje od belih i nevažećih listića kojih je bilo 107.906 na izborima.

Zašto Zukorlić

(koji je dobio tri puta manje glasova od građana koji se gnušaju režima i izbornog procesa te su predali bele ili precrtnane listiće),

ima pravo da dobije "jedno visoko mesto" a obespravljeni i nezadovoljni građani nijedno.

Zukorlić svim svojim dosadašnjim delovanjem dokazao do sada da mu je mesto u zatvoru (organizvanjem "mladih" mudžahedinskih jedinica) nego u vladi i skupštini
Preporuke:
5
3
75 petak, 01 jul 2016 09:47
Sirak tužni
To je više od skandala.I nije vezano samo sa Zukorlićem,nego sa svim Muslimanima Bosne.Oni su osetili naivnost Vučićevog nastojanja da bude pomiritelj.Duraković mu je u to ime uzeo pet miliona evra za Srebrnicu.Sad mu je zabranio da tamo dođe.Pet miliona i "nikem ništa".Šta je hteo sa tih pet miliona?Da ih odobrovolji a oni razumeli da im kupi mrtve.I jedno i drugo je koješta.Izetbegović vidi naivnost i zove Nikolića.Valjda i on hoće da drmne od naivnih neki miliončić."Lako ćemo njima posle okrenuti leđa.Natociljali Vučića.Zukorlić zaseo.Može da radi šta hoće.Oni tamo se u Bosni smeju."Hoće pomirenje!Nek plate kad su budale".
Prvo mi ne shvatamo da u muslimanskom svetu ne postoji kult grobalja.Žene i ne shranjuju mrtve.Koje su majke dizale dževu zato što su im deca opasivala bombe i ubijala nedužan narod po svetu.Oni kad bace sa onih nosila leš mrtvaca, beže od groba.Izražavaju distancu.On je Alahov.Srebrnica je napravljena protiv nas.I mi ne shvatamo da nas prave budalama.
Preporuke:
7
2
76 petak, 01 jul 2016 09:57
Hodam sad kao zombi
DŽaba krečite ovde moji sinovci!

Nas Zobija i Vučića 50% u Srbiji!

Muftija Zukorlić je dalko najbolji čovek da vodi budućnost naše dece tj. obrazovanje naše dece!

Šta jel bi neko dao nekom drugom a ne Zukorliću da brine o BUDUĆNOSTI SVOJE DECE!

50% imamo na izborima pa vi sad vidite!
Preporuke:
5
2
77 petak, 01 jul 2016 10:24
Boško
Sirak tužni
Oni su osetili naivnost Vučićevog nastojanja da bude pomiritelj
Vučić nije naivan, on samo kao "mančurijski kandidat" radi ono za šta je isprogramiran.

Pre 21 godinu stigla mu je naredba da se priprema podmetanje "genocida" Srpskom narodu, te je odmah iskočio kao "srpsko" čudovište i četnik koljač sa pretnjama "da će "oni" (bio je član zloglasne četničke koljačke radikalne stranke Srbije poznate po "klanju tupim kašikama") za svakog Srbina ubiti 100 muslimana.

"genocid" na "bošnjacima" je počeo Vučić sa skupštinske govornice u Srbiji, što je samo prihvatio "hor bošnjaka" i "hor evrope" sa "haškim tribunalom"

Prošle godine Vučić je poslat u Srebrnicu da prizna i potvrdi "genocid" Srba nad "bošnjacima" što je on i uradio, pod "kišom" kamenica, primajući "kaznu kamenovanjem" u ime celog Srpskog naroda

dok su u isto vreme gazde iz Londona podnele rezoluciju o "genocidnosti" i "pefofiliji" celog Srpskog naroda kao prvog i jedinog u istoriji čovečanstva
Preporuke:
4
2
78 petak, 01 jul 2016 11:01
Sirak tužni Bošku
Mislim da ste ostrašćeni.Šta će vam to.Na istoj smo strani.Ali ja nisam tako radikalan.Naivnost je vidljiva i ona je u igri.Pogledajte kako ga prelazi Zukorlić.On igra na pomirenje.Zna da je to njegova manttra.Duraković ga takođe vata za naivnost.Uzima 5 muiliona i onda nrtav ladan ,veli Vi ovde nemate šta da tražite.Izetbegović hvata za gušu Nikolića.Kad je naivan naslednik što ne bi bio i osnivač stranke.Tu ima logike.Bojim se da vi morate s dosta mašte da igrate i domišljate šta se babi snilo.Ovo je opipljivo,A to Vaša kod mene ne ostavlja veliki utisak,naročito iz ugla dokazivosti.Mislim da je ono o naivnostima primerenije i kobnije .Ali....
Preporuke:
2
3
79 petak, 01 jul 2016 16:27
Dragan, Katun
za sirak
Da li Vi stvarno želite da neko poveruje u "naivnost" ovog nesrećnika?
Preporuke:
2
0
80 petak, 01 jul 2016 20:33
Milan Avramovic
Ovo se odnosi na komentar S.Z.Z. Vi i vama slicni ste bili u sprezi sa vladajucim garniturama a protiv inrteligencije. Raznorazni partijski sekretari i predsednici zbora radnih ljudi ste oterali mnoge iz zemlje. Jedan od njih sam i ja koji sam otisao pre skoro 30 godina. Nisam mogao da dozvolim da mis udbinu kroje razni mediokriteti i partijski aparatsci. Znam fabriku u kojoj su pricali sta ce nama inzenjeri ili bacim ciglu pogodim inzenjera. Ja inace nisam tamo radio. A sada dreka i kuknjava i prebacivanje krivice na intelektualce jer je to najlakse. Nazalost moracete da se pogledate u ogledalu. Meni i mnogim drugima ste, nesvesno, napravili veliku uslugu time sto ste nam pokazali put kojim treba da idemo. Ali sada je djavo dosao po svoje a vi ne mozete nigde da odete. Treba da zanjete to sto ste sejali. Ili vi ili vasa deca. A i penzije su pod znakom pitanja jer nema para. Napadajte i dalje inteligenciju ako vam je lakse ali ste dobili upravo ono sto ste trazili samo ste kasno shvati
Preporuke:
2
2
81 subota, 02 jul 2016 08:36
moje mišljenje
" Ali sada je djavo dosao po svoje a vi ne mozete nigde da odete. Treba da zanjete to sto ste sejali. Ili vi ili vasa deca..."

Poštovani Milane, razumem zašto ste ogorčeni. Ima u tome što ste rekli puno istine za prst na čelo. Ali ima ljudi u ovoj zemlji koji ne podržavaju komuNištačku politiku Broza i njegovih, pa nije u redu prema njima da tako istupate. Znate, nas sve su 1999. godine bombardovali, mada se nismo svi slagali sa politikom Slobodana Miloševića. Možda su na mostu stradali baš ljudi koji su bili njegovi oponenti i protivnici? Čisto za razmišljanje, ne treba praviti generalizacije. Ni u SAD nisu svi ljudi zli i naopaki, možda ni svi političari, možda značajna manjina...Znate zbog tih ljudi koji su vama naneli nepravdu i neki normalni ljudi danas ne mogu da odu...mislite o tome. Inteligencija je uvek u manjini, nažalost, i najviše strada od šodera, fakat. Svako dobro
Preporuke:
3
1
82 subota, 02 jul 2016 08:41
mica domaćica
Bravo Boško. Odličan komentar,ovaj naš tužni narod je mnogo zaboravan, treba ga s vremena na vreme podsećati o prošlosti našeg demokratskog vožda AV.
Preporuke:
3
0
83 subota, 02 jul 2016 18:52
Milan Avramovic
Postovani 'moje misljenje'. Ono sto sam napisao odnosi se na one koje sam i naveo. Potpuno razumem ono sto ste napisali i moj komentar se sigurno ne odnosi na vas i na manjinu slicnih vama. Vi ste na zalost kolateralna steta zbog onih o kojima sam pisao. Ja sam upravo to hteo da izbegnem a to je da delim sudbinu sa ostalima zbog mediokriteta partijaca i kojekakvih nesposobnih politicara.
Inace u jednome ste pogresili. Ja uopste nisam ogorcen. Naprotiv, potpuno sam ostvaren i profesionalno i porodicno. Radio sam na tri kontinenta, i jos uvek radim na velikim projektima i jako sam dobro placen i cenjen. Imam dvoje odrasle dece. Jedno radi a drugo jos studira. Priustio sam im puno toga. Videli su ceo svet, znaju jezike i mogu da se snadju bilo gde. Ja ove komentare pisem zato sto mi je zao Srbije koja je bogata zemlja u kojoj ima svega sem pameti. Zao mi je i ljudi kao sto ste vi i vama slicni koji delite sudbinu sa ostalima iako se sa mnogo cime niste slagali. Ne vidim svetlo iz tunela.
Preporuke:
3
2
84 subota, 02 jul 2016 19:31
Turas
Dragi gospodine Marinko sve je jasno kao dan . Nije kriva stoka štoje provalila u kupusište , već mandatar - čoban .
Što pravaške "klape" ćute ? Pa to su sve moj do moga Sinekurčine , lojalne kao i čobanče gazdi nad svom stokom .
Preporuke:
3
1
85 subota, 02 jul 2016 21:29
moje mišljenje
Poštovani Milane,
Potpuno ste u pravu. Bitno je da se razumemo. I ja ne vidim svetlo na kraju tunela nažalost ne više. Komunisti su videli petokraku na kraju tunela, sad i oni više ne vide ništa. Naravno ima i onih koji su se baš snašli i progledali baš u mraku ...ali tako je to uvek kod nas. Pogrešne smo stvari učili, pogrešni su nam uzori bili, ćutali smo kada smo trebali biti glasni, a danas smo kao i uvek skloni preterivanju svake vrste,generalizaciji, slepom verovanju u nešto što ni sami ne znamo do kraja šta je i šta će na kraju biti. Niko niušta nesumnja, svi sve znaju, niko nikog ne ceni. Uvek su na ceni bili radnici,seljaci i "poštena inteligencija." Seljaka više nema, radnika je sve manje i manje, ostala je još samo"poštena inteligencija." Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane. Da bi njima drugovima profiterima iz devedesetih bilo dobro ostalima koje su pretvorili u roblje i lumpenproleterijat mora da bude loše. Predugo smo ćutali i trpeli, zato nam se glasno sve vraća.
Preporuke:
5
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner